שאלות נפוצות

מה הרעיון של חופונים?
אתר חופונים מפרסם עסקאות המציעות הנחות גדולות למוצרים ושירותים הקשורים לחתונה, כמו שמלות כלה, תסרוקת, איפור, ירח דבש, אלכוהול ועוד, ובכך מאפשר לכם לחסוך אלפי שקלים בהוצאות החתונה.


האם אני חייב לממש את החופון שרכשתי?
ממש לא. אם רכשת חופון באתר ולאחר מכן החלטת שאינך מעוניין לממש אותו, אינך מחוייב לשלם את יתרת התשלום לבית העסק.


איך מצטרפים לעסקה?
לקבלת המחיר האטרקטיבי ניתן לשלוח בקשה לעסק לקבלת ההנחה המפורסמת באתר. בחלק מהחופונים יש לשלם דרך האתר סכום סמלי לרכישת החופון ואת היתרה ניתן לשלם לבית העסק. כמובן שאינכם מחוייבים לשלם את היתרה ולממש את החופון אם החלטתם שאינכם מעוניינים בכך.


כיצד מדפיסים את השובר?
השובר מוכן להדפסה ישלח אליכם למייל לאחר רכישת החופון. בנוסף, תוכלו לראות את החופונים שרכשתם ב"חשבון שלי", לבחור את החופון שאותו אתם מעוניינים להדפיס וללחוץ על "הדפס".


רכשתי את החופון, איך מקבלים את השירות / המוצר?
לאחר רכישת החופון תאמו בהקדם עם העסק, לפי הפרטים שמופיעים בשובר, את מועד אספקת השירות/המוצר כדי להבטיח שאכן התאריך הרצוי שמור עבורכם.
כמו כן, תאמו עם העסק את הגעתכם, הגיעו עם השובר המודפס והשלימו את העסקה עם בית העסק לפי ההנחה המצוינת בשובר.
תיאום מראש הוא הכרחי לצורך מימוש השובר וניתן לממשו רק על בסיס מקום פנוי בעסק.


האם אפשר לקבל זיכוי על חלק משווי שובר שלא נוצל?
לא, לא ניתן להמיר את השובר או חלק ממנו בכסף או בזיכוי. את השובר ניתן לממש רק בפעם אחת. אם לא תממשו את כל שוויו לא תוכלו לחזור שנית ולממש את היתרה בפעם אחרת, אלא אם צויין אחרת במפורש בפרטי העסקה.


איך אפשר לבדוק כמה כסף חסכתי?
ב"חשבון שלי" בחלק של "החופונים שרכשתי" מופיע סכום החיסכון הנצבר בזכות השימוש בחופונים.


מתי אפשר לממש חופון שרכשתי?
לכל חופון מוגדר תאריך תחילת וסיום תוקף המגדירים את התקופה בה ניתן לממש את החופון. טרם רכישת החופון, אנא וודאו שתאריך המימוש הרצוי לכם נכלל בתקופה זו וכן חשוב מאוד לוודא מול העסק שהוא אכן פנוי בתאריך הרצוי. לאחר רכישת החופון תאמו בהקדם והשלימו את העסקה עם בית העסק כדי להבטיח שאכן התאריך שמור עבורכם.


אני לא מצליח להתחבר לחשבון שלי. מה עליי לעשות?
אם בניסיון להכניס את כתובת המייל בעמוד "שכחתי סיסמה" מופיעה הודעה שהמייל שלכם אינו קיים במערכת, עליכם להירשם כאן.


מה עליי לעשות אם נתקלתי בבעיה מול העסק במימוש השובר?
אנחנו מאמינים שלא תתקלו בבעיות במימוש השובר מכיוון שבתי העסק שמפרסמים אצלנו יודעים שאתם יכולים לכתוב עליהם חוות דעת באתר והם בוודאי לא מעוניינים שיכתבו עליהם חוות דעת שליליות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיה עם העסק במימוש השובר תוכלו לפנות לשירות הלקוחות.


האם יש כפל מבצעים?
אין כפל מבצעים, כלומר לא ניתן לקבל הנחות או מבצעים נוספים שמציע העסק, אלא אם צויין אחרת בפרטי העסקה.


האם האתר מאובטח?
דף הרכישה באתר עומד בתקן האבטחה המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט, PCI-DSS.
פרטי האשראי בעת הרכישה אינם מועברים לאתר חופונים ואינם נשמרים בו.
הפרטים מועברים ישירות, ובאופן מוצפן (SSL), לחברה הגדולה ביותר בארץ העוסקת בתשלום באינטרנט באופן מאובטח.
ניתן לקרוא עוד בנושא כאן.


אני בעל עסק, איך אפשר לפרסם את העסק שלי בחופונים?
אם אתה בעל עסק בתחום שקשור לחתונות, אתה מוזמן לפנות אלינו ונשמח לתת הסבר מפורט על הפרסום באתר חופונים.